مجموعه نرم افزار های درسی

دانلود GeoGebra v5-0-82-0 - نرم افزار ترسیم اشکال هندسی

 نرم افزار Geogebra محصول تیم متخصص با پشتیبانی دانشگاه سالزبورگ اتریش و سرپرستی مارکوس هوهن وارتر است که برای ترسیم اشکال هندسی به کار میرود. نرم افزار پوشش نسبتاً جامعی به مباحث حساب، جبر و هندسه فراهم کرده است. در برنامه محیط ترسیم اشکال هندسی، محیط ورود فرمان های ریاضی و ناحیه اطلاعات جبری در نظر گرفته شده است. خروجی جاوا اپلت این نرم افزار بدون نقص به همراه گزینه های فراوانی است که طراح آموزشی را قادر به تولید طرح درس های تعاملی با کیفیت بالا می کند. نرم افزار GeoGebra در مقایسه با دیگر نرم افزارها از لحاظ توانمندی های ترسیمی، ظاهر، وسعت عمل، محتوای آموزشی برای معلمین و دانش آموزان، ارتباط با کاربران، خروجی جاوا و بروز بودن مناسب ترین نرم افزار محسوب می شود.

برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب بروید.

دانلود GeoGebra v5-0-82-0 

نرم افزار ترسیم اشکال هندسی 

با لینک مستقیم

کتاب کار پایه هفتم - ایستگاه ریاضی هفتبه نام خدا جان آفرین ، حکیم سخن در زبان آفرین

 

دانلود نرم افزار ماشین حساب فوق حرفه ای

 

Mathlab Graphing Calculator v2.5.71

 

 

 

برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب بروید.

 

 Mathlab Graphing Calculator یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های مهندسی است که برای انجام محاسبات ریاضی ، چند جمله ای ، ماتریس ، اعداد مختلط ، توابع ، ریشه ها و... در تلفن و یا تبلت اندرویدی شما می باشد. برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب بروید.

 

 

 

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

 

 دریافت نرم افزار

 

math-home.ir

حجم فایل : 1.52 مگابایت

 

یک نرم افزار کاربردی بسیار کم حجم در خصوص تبدیل یکاها

قابل استفاده برای تمام افراد عادی، دانش آموزان و مهندسین

 

منتظر نظرات گرم شما هستیم...

 

 

ممکن است موارد بسیاری پیش آمده باشد که افراد (مخصوصاً محصلین و یا مهندسین) نیاز به تبدیل واحد ها (یکاهای) ی مختلف به یکدیگر داشته باشند. برای این منظور راه حل های بسیاری وجود دارد که یکی از این راه حل ها استفاده از نرم افزار Unit Converter است. این نرم افزار قادر است یكاهایی مانند طول، سطح، حجم، دما، فشار، چگالی، كار، انرژی، توان، تنش، درجه، جریان، گرانروی (ویسكوزیته)، وزن، نیرو، گشتاور، سرعت، شتاب، زمان، آنتالپی، آنتروپی و سایر كمیت های ترمودینامیكی را محاسبه و ارائه نماید. یكاها (واحدها) در این نرم افزار شامل استاندارد و غیر استاندارد در سیستم های مختلف مهندسی می باشند.

 

     برای دانلود این نرم افزار و اطلاعات بیش تر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید....

 

 

 

 قابلیت های کلیدی نرم افزار Unit Converter:
- تبدیل یکاهای امپریال به متریک
- برنامه بسیار آسان
- شامل یكاها (واحدها) SI و غیر SI
- مناسب برای انجام تبدیل واحدهای روزمره
- قابل استفاده برای تمام افراد عادی، دانش آموزان و مهندسین
- و ...

 

 

 

Downlad konid          

در این پست قصد معرفی یک نرم افزار کاربردی در ریاضی را داریم....

 

منتظر نظرات گرم شما هستیم....

 

 

میپل نرم افزار بسیار قدرتمندی برای انواع مختلف محاسبات ریاضی از مقدماتی تا پیشرفته است. میپل قادر است کلیه محاسبات ریاضی را از اعمال چهارگانه، توان و ریشه گرفتن، محاسبه فاکتوریل اعداد، محاسبات ساده و پیشرفته مثلثاتی و لگاریتمی و غیره گرفته تا محاسبه حد، مشتق و انتگرال توابع، رسم توابع دو بعدی و سه بعدی، انواع محاسبات ماتریسی و حل معادلات معمولی و دیفرانسیلی انجام دهد. بنابراین دانش آموزان و دانشجویان برای درک مفاهیم علمی و ریاضیدانان حرفه ای و مهندسین برای کارهای تحقیقی و کاربردی می توانند از آن استفاده کنند.
لازم به ذکر است که این نرم افزار به وسیله گروه تحقیقاتی دانشگاههای "واترلو" و "درکسل" و نیز موسسه تکنولوژی فدرال سوئیس در زوریخ در دهه ۱۹۸۰ میلادی توسعه یافت.
Maple یک مفسر، برای زبان برنامه نویسی پویا است، به طور معمول،عبارات جبری و عبارات منطق در حافظه کامپیوتر، ذخیره می شوند و پس از آن بوسیله این نرم افزار پردازش شده و حل میگردند. از این نرم افزار در حل مسایل مختلف ریاضی از قبیل هندسه، حساب و … استفاده می شود.

پسورد فایل فشرده: math-home.ir

 

                                                                             

 

 download حرفه ای ترین محاسبه گر ریاضیات با نام Maplesoft Maple 17.0نسخه ۳۲ بیتی – 622.87 مگابایت

 

Downlad konid

 

download حرفه ای ترین محاسبه گر ریاضیات با نام Maplesoft Maple 17.0 نسخه ۶۴ بیتی – 658.90 مگابایت

Downlad konid

 

 

 

 

 

Calculator pluse_Shot1
Calculator ++ 2.1.3 یکی از بهترین محاسبه گرها برای اندروید می باشد. این برنامه خارق العاده با بهره گیری از تکنیک ها ویژه به شما در ساده سازی معادلات و محاسبات ریاضیتان یاری می رساند.

وِیژگی های  ++Calculator  :

  • محاسبه سریع
  • امکان کپی و پیس
  • امکان استفاده از توابع خاص
  • محاسبه عدد مختلط
  • استفاده آسان

 

 
 

دانلود با لینک مستقیم

قابل نصب به روی اندروید نسخه ۲٫۳ به بالا

naderi20.ir

 

 

 

 

 
 
mathtype
 

ویژگی های نرم افزار :

  • نرم افزاری قوی برای فرمول  نویسی
  • ایجاد فرمول ها و ویرایش آسان آن
  • اضافه کردن فرمول های جدید به آرشیو فرمول ها
  • پشتیبانی از زبان پارسی
  • حجم نسبتا کم
  • محیط ساده

نرم افزار MathType 6.9 ابزاری قدرتمند برای ویندوز و مکینتاش می باشد که به شما اجازه می دهد به راحتی نماد های ریاضی را برای کار در word ، صفحان وب ، چاپ کردن ، نمایش و Tex , Latex , MathML documents به کار ببرید.

حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید فرمول های ریاضی ، فیزیک و … را تایپ کنید ، اگر در این کار مبتدی باشید حتما از سختی تایپ کلافه می شوید ، MathType با امکانات زیاد و فرمول های آماده نه تنها کاربران مبتدی را در حد پیشرفته ای کمک می کند بلکه کاربران حرفه ای خیلی سرسعتر و راحت تر می توانند از فرمول ها استفاده نمایند . نماد های بسیار و قالب ها و فونت های همراه با این نرم افزار خیلی از نیاز های شما را برای ایجاد یک فرمول با شکل دلخواه بر طرف می کند.می توانید به راحتی از نماد های ریاضی موجود بر روی سیستم خود نیز استفاده کنید و در نرم افزار ذخیره کنید پس اگر نیازمند فرمول خاصی هستید کافی است آن را دانلود کنید و به راحتی به نرم افزار اضافه کنید . اگر از یک نماد ریاضی بسیار استفاده می کنید می توانید برای آن یک کلید ترکیبی تعیین کنید تا سریع در دسترس شما باشد.به راحتی فرمول ها را ویرایش کنید مانند کلمات معمولی آن ها را رنگی کنید و استایل مورد نظر خود را به آن بدهید .

این نرم افزار به عنوان پلاگ این به راحتی با نرم افزار های Microsoft Word , PowerPoint , Quark XPress documents , Adobe InDesign layouts , Excel spreadsheets , HTML pages و … همراه می شود تا راحت تر بتوان از آن استفاده کرد.

 

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم + فعال ساز

رمز عبور : dabrestan.ir

naderi20.ir